⇒ Kompletní přehled kandidátů včetně všech akademických pracovníků (AS FPBT)
Volby do studentské části Akademického senátu VŠCHT Praha
Naším revírem je akademický senát. Naše tempo je rozvážné. Našimi protivníky jsou nedomyšlené postupy školy, občasný nedostatek pozornosti zájmům studujících nebo případné bezpráví. Muži a ženy ze Studentské části akademického senátu jsou tu, aby zajistili lepší zítřky pro všechny studenty.
Ale teď vážně – jsou tu volby a my vám přinášíme přehled kandidátů.
5.–8. 12. probíhají volby do Akademického senátu.
Jak volit?
Ve dnech od 5. do 8. 12. 2016, elektronickou formou skrze https://volby.vscht.cz/
- Volit můžete libovolný počet kandidátů ve své skupině
- Do celoškolního AS volíte pouze ze studentů ze své fakulty
- Do fakultních AS volí BC a MGR v jedné skupině a PHD studenti v druhé
- Do volebního lístku se přihlásíte pomocí uživatelského jména a Vašeho hesla pro síť VŠCHT a dále rodného čísla.
- Volit lze odkudkoli a ve kterýkoli den voleb od 0:00 do 24:00.
Níže najdeš kandidáty ze všech fakult do celoškolního AS VŠCHT.
Ale pozor! kromě toho 3 fakulty volí i do svého fakultního senátu!
Kandidáti do fakultních senátů:
- FCHT - kandidáti do fakultního AS
- FPBT - kandidáti do fakultního AS
- FTOP - kandidáti do fakultního AS
Kandidáti do univerzitního senátu
studenti (plný mandát) | roč. / forma studia (ústav) | |
FCHT - kandidáti do univerzitního senátu |
||
Čejka FilipCo Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Mám nějaké nápady, co by se ve škole dalo zlepšit a myslím, že tohle je ideální šance je uskutečnit. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Náplň práce senátora si představuji jako aktivní řešení problémů mezi školou a studenty. Jestli to cítíte stejně, neváhejte a dejte mi hlas. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Budu aktivní a investigativní senátor. |
2. roč. / BSP | |
Mikolášová Dana, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Život je změna. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Jako jednotlivec těžko něco prosadím, ale přiměji ostatní, aby brali můj názor v potaz. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Pracovitost, tvrdohlavost a v neposlední řadě intelekt. |
3. roč. / DSP (101) | |
Pižl Martin, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Podílet se na chodu VŠCHT a ovlivňovat její chod v budoucnu. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Myslím si, že jako jednotlivec toho moc neudělám, ale mohu aspoň svými dotazy donutit lidi k zamyšlení, jestli by něco nešlo jinak. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Komunikativnost, cit pro kompromis, odpovědnost |
1. roč. / DSP (101) | |
Salvetr Pavel, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? V prostorách VŠCHT Praha se pohybuji již sedmým rokem. Za tuto dobu jsem nabyl nejen mnoho znalostí z různých oblastí chemie, ale pochytil jsem také řadu poznatků o fungování naší školy. Stejně tak jsem mohl čerpat i z vědomostí kolegů, předchozích členů senátu. Tyto zkušenosti bych nyní chtěl zužitkovat prostřednictvím aktivní účasti v akademickém senátu. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Naprosto nezbytná je průběžná kvalitní výuka cizích jazyků. Neméně důležitou součástí studentského života by měl být i odpočinek a sportovní vyžití studentů. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Jelikož působení v akademickém senátu není jen „one man show“, tak si myslím, že vlastností, kterou bych mohl v senátu uplatnit, je schopnost týmové, cílevědomé, systematické práce a trpělivost při hledání kompromisu přijatelného pro všechny strany. Jsem tak dnes zvyklý pracovat v rámci kolektivu na našem ústavu. |
2. roč. / DSP (106) | |
Šulcová LucieCo Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a? |
2. roč. / BSP | |
FTOP - kandidáti do univerzitního senátu |
||
Korotenko Ekaterina, Mgr.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Především je to láska a úcta k mé alma mater. Vím, že jsem schopná udělat spoustu dobrých věcí v její prospěch. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Svým časem, zkušenostmi a energií. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Odvaha a cílevědomost – nebojím se postavit se čelem k problémům a vyřešit je. Kromě toho, mám ráda jednání s lidmi a věřím, že s každým člověkem se dá domluvit. |
1. roč. / MSP | |
Tůma Lukáš, Ing.Co Vás motivuje k tomu, stát se senátorem? Chci se aktivně zapojit do školního dění a ne jen remcat co se mi nelíbí a co by mohlo být jinak. Čím můžete přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžete aktivně podílet? Kandiduji do akademického senátu. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Analytický pohled na věc |
1. roč. / DSP (218) | |
FPBT |
||
Buchtová Patricie, Ing.Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Přála bych si zavést sem některé inovace spojené se stravováním, například zřízení studentské kuchyňky jako alternativní možnost k menzám |
1. roč. / DSP (320) | |
Dragoun Miroslav, Ing.Jednou jsem byl král, pak císař a teď malý senátor ve fakultním senátu. Chtěl bych být velký senátor. Prosazoval jsem například projekt sběru hliníku, který je už ve finální fázi a bude v nebližší době realizován, a vytvoření poháru fakult VŠCHT. Aktivně se podílím v několika studentských organizacích, ve kterých mi říkají, že nejsem až tak na obtíž.
Správný senátor by měl být aktivní, komunikativní, charismatický a mít zdravá játra. Játra mám zatím v pohodě. |
2. roč. / DSP (322) | |
Husáková MarkétaCo Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Možnost podílet se na chodu fakulty, vyzkoušet něco nového. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Svou aktivitou bych chtěla přiblížit fungování a chod školy všem studentům, ne jen těm pár angažovaným. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Spolehlivost, cílevědomost, angažovanost, otevřenost novým věcem. |
2. roč. / BSP | |
Kaufman Filip, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Během svého studia na škole jsem se angažoval naprosto minimálně, protože mi přišlo, že jako student nemám šanci cokoliv ovlivnit. Rozhodl jsem se stát senátorem, abych měl možnost něco změnit. Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a? Jsem jedním ze zakládajících členů České komory vodních záchranářů. Prosazujeme hlavně udržení určitého standardu výuky. Máš zkušenosti či inspiraci z jiné školy/instituce? Jaké? Myslím, že bychom si měli brát příklad hlavně z fungujících zahraničních univerzit. Je neuvěřitelné, jak dokáží propojovat mimoškolní aktivity s těmi školními. Ze školy se potom stává místo, které není spojeno pouze s hodinami výuky a laboratoří, ale také místo, kde se studenti potkávají a tráví tu čas. |
1. roč. / DSP (319) | |
Loupancová KateřinaMáš zkušenosti či inspiraci z jiné školy/instituce? Jaké? „Malým“ senátem jsem si prošla na gymnáziu, kde jsem byla členkou školní rady. Nyní se podílím na chodu ESN (Erasmus Student Network) klubu při škole, kde jsem součástí takzvaného Boardu, jehož nedílnou součástí je i rozhodování o záležitostech klubu a jeho členech. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Ráda bych motivovala a podporovala naše studenty i akademické pracovníky, aby více využívali nabídek týkajících se studia a stáží v zahraničí. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Dívám na věci s odstupem a z různých úhlů. Jsem otevřená a komunikativní. Nejvíce bych však využila svoji schopnost nadchnout se pro nějaký projekt – a také ho dotáhnout do konce. |
3. roč. / BSP | |
Šedivá Kamila, Bc.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Nabídnout studentský pohled na věc a pokusit se tak o zlepšení vztahů mezi školou (fakultami, ústavy nebo jednotlivými kantory) a studenty. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Příspěvek studentské společnosti vidím v tom, že ve mě mohou vidět člověka, který ostatní rád vyslechne a navíc pokud to bude v mých silách, tak názory ostatních bude dále prosazovat O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Podle mého názoru patří k nejvíce potřebným vlastnostem senátora hlavně komukativnost a umění vyjednávat. Ani jedna z těchto vlastností mi není cizí. |
1. roč. / MSP | |
Vlach Jiří, Ing.Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a? Téměř dva roky působím ve velkém senátu VŠCHT, podílel jsem se s ostatními např. na prosazení wi-fi ve všech školních prostorách. Mimoškolně se dlouhá léta věnuji rádiovému orientačnímu běhu a mám zkušenosti z pořádání mistrovských soutěží na republikové a mezinárodní úrovni. Většinou to je na postech jako hlavní rozhodčí, vedoucí tratě, vedoucí startu apod. V loňském roce jsem působil jako vedoucí startu na Mistrovství Evropy. Máš zkušenosti či inspiraci z jiné školy/instituce? Jaké? Jako zástupce VŠCHT jsem byl rok a půl ve Studentské komoře Rady vysokých škol, působil jsem tam v Legislativní komisi a Komisi pro doktorské studium. Snažili jsme se např. podnítit zavedení proplácení zdravotního pojištění doktorandům na veřejných vysokých školách (naše škola ho proplácí) a navýšení základního doktorandského stipendia. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Tady asi nebudu slibovat hory doly. Podle mě jde prostě o to sledovat dění na škole, mluvit se studenty a znát jejich potřeby a problémy. A následně na ně poukazovat a navrhovat řešení. Jelikož jsem to dělal doteď, hodlám v tom pokračovat. |
3. roč. / DSP (320) | |
FCHI - kandidáti do univerzitního senátu |
||
Barczi Tomáš, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Chci se aktivně podílet na chodu školy. V poslední době jde vidět, že škola míří správným směrem, ale občas slyším projednávaných tématech o kterých mám já i mé okolí pocit, že jsou krokem vedle, ne-li krokem zpět. Zkrátka chci reprezentovat zájmy mých známých, studentů FCHI a v podstatě celé VŠCHT. Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a? Vždy jsem se snažil aktivně podílet na dění kolem sebe, většinou se jednalo o prosazování sportovních a dalších volnočasových aktivit. Na střední jsme úspěšně prosadili možnost využívání sportovní haly studenty i mimo výuku, podporu větších sportovních a kulturních akcí od školy a města a podobně. Na VŠCHT se nyní podílím na chodu florbalového a hokejového týmu a dále při pořádání akcí, jakými byly např. Kampus Fest či Sport4Students. |
3. roč. / DSP (409) | |
Fagan Patrik, Bc.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Velmi často slýchávám různé stížnosti studentů, které často končí pouze u slov. Hlavní motivací tedy je, že bych to chtěl změnit a prosadit i názory nás studentů. K tomu je senát tím nejvhodnějším místem. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? V případě různých námětů či nápadů ze strany studentů zrealizuji jejich prodiskutování i s dalšími studenty. Pokud se nápad bude jevit jako dobrý a bude s ním souhlasit více studentů, rád budu prosazovat jeho přijetí v akademickém senátu. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Budu se snažit, aby se studenti cítili více zapojení do chodu školy. Rozhodně si jdu za tím, čeho chci dosáhnout a cíle chci dotáhnout až k úspěšnému konci. |
2. roč. / MSP | |
Chmela VáclavRád bych prezentoval VŠCHT nejen jako jednu z prestižních vysokých škol, ale také jako jednu ze škol, která má pozitivní přístup ke změnám. Největší zátěž školy je v mých očích nepružnost a také zbytečná byrokracie ve formě indexů. K této záležitosti bych rád znal názor většiny akademické obce VŠCHT. Mám zkušenosti z podnikatelské sféry, které bych rád využil i ve své funkci senátora. Rád bych ještě více než v současné době prosazoval a uskutečňoval přání studentů, od trampolíny na dvoře až po utěrky místo fukarů na záchodech. |
3. roč. / BSP | |
Kovář Petr, Bc.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Poštěstilo se mi účastnit se několika schůzí senátu a nadchla mě jak témata, která se řešila, tak i fakt, že se studenti opravdu mohou částečně podílet na chodu školy. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Určitě schopnost prosadit svůj názor a zároveň být schopný určité míry sebereflexe. Jsem schopný vyjednávat s lidmi. A také si o sobě troufnu tvrdit, že jsem trpělivý a ochotný vzít na sebe zodpovědnost za nějaký projekt, který se potom snažím dotáhnout ke zdárnému cíli. A poslední, co bych chtěl zmínit, je ochota naslouchat názorům ostatních, tedy Vás. |
2. roč. / MSP | |
Lanč Marek, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Víra v kontinuitu. Vidina množství práce a možností co lze i přes vynikající kvalitu naší školy zlepšovat. Z vlastní zkušenosti vím, jak dlouho trvá se v systému školy zorientovat, a chtěl bych tak i v dalším volebním období, již bez ztráty času na zorientování, svůj volný čas věnovat rozvoji úrovně VŠCHT Praha a studentských aktivit. Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Ano, v současné době jsem druhým rokem místopředseda AS VŠCHT Praha za studentskou část (neoficiálně překládáno jako předseda studentské části). Osobně jsem se podílel především na zvýšení spolupráce studentských spolků a senátů na VŠCHT Praha, což vedlo k založení Kolegia studentských spolků a senátů, protože si myslím, že potenciál našich aktivních studentů v prosazování změn je obrovský, je však potřeba lepší informovanost a synchronizace. Dále jsem se svými kolegy ovlivnil výuku cizího jazyka, spolupracoval na jednotném manuálu pro pořádání společenských akcí v budovách školy atd. |
3. roč. / DSP (403) | |
Med Jakub, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Chci se podílet na budoucnosti VŠCHT a v Senátu se o ní rozhoduje. Mám šest let zkušeností se studiem i s mimostudijními aktivitami, proto myslím, že dokážu posoudit, co je pro studenty dobré a prosadit to. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Věnovat jí svůj čas. Když něčemu věnujete svůj čas a úsilí, výsledky se dostaví. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Věcný a faktický pohled na věc. |
1. roč. / DSP (403) | |
Rychecký Ondřej, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Hlavním motivem je moje zvědavost s chodem naší školy. Chci se aktivně podílet na rozvoji a prosperitě naší školy. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Svoji otevřeností pro další nové nápady či starosti studentů. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Určitě využiju svoje komunikační schopnosti či svoji cílevědomost, obě tyto vlastnosti jsou nezbytné pro úspěšné dokončení projektu. |
1. roč. / DSP (409) | |
Vávra Karel, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Co pro studenty může udělat akademický senát? Za dobu svého studia jsem s aktivitami akademického senátu nepřišel téměř do kontaktu. To asi není úplně správně. Chci přiblížit aktivy akademického senátu ostatním studentům a aktivně se podílet na dalším zlepšování naší univerzity. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Mám známé napříč obory i ročníky. Mohu tedy přednést jejich návrhy přímo v senátu, případně udělat nějaký průzkum během volných chvil přímo při výuce laboratoří. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Stejně jako v jakémkoliv jiném senátu, i funkce v akademickém senátu vyžaduje schopnosti formulovat správně své myšlenky, diskutovat o nich a argumentovat. |
2. roč. / DSP (402) | |
Wurmová Ivana, Ing.Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Motivuje mne možnost vtvořit „spojnici“ mezi studenty a AS a tím pádem oběma přiblížit činnost jedněch i druhých. Budu ráda, když budu moct osobně předat poselství a požadavky studentů. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Vzhledem k doktorskému studiu jsem schopna AS věnovat mnoho ze svého volného času. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Troufám si tvrdit, že jako senátorka jistě využiji svoji schopnost přesvědčovat ostatní tou nejméně náročnou cestou, stejně tak si myslím, že se mi bude hodit schopnost vyjádřit své myšlenky. |
1. roč. / DSP (402) |
FCHT doplňovací volby do univerzitního senátu
studenti (doplňovací voba) | roč. / forma studia (ústav) | |
Bernatiková Adriana, Ing.1. roč. / DSP (106) Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Chci se dozvědět něco o nitkách prostupujících naší školou, jak vlastně fungují a jak a kde se proplétají. Do čeho se investuje. Jelikož se znám se spoustou lidí nejen z řad studentů, chtěla bych řešit záležitosti, které nám všem vadí, popřípadě hledat nové cesty a kompromisy. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Díky své bujné fantazii mívám dobré nápady. Také jsem osobou, co se nebojí zeptat či prosadit si svůj názor – myslím si, že by to v této funkci bylo ceněno.
|
||
Kocháňová Kateřina1. roč. / BSP Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Vize do budoucna a zlepšení studentského života na škole Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Novými dobrými nápady, organizovat různé akce O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Komunikativnost, kreativita, trpělivost, originalita |
||
Kukučková Alexandra1. roč. / BSP Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Aktívne sa podielať, zapájat a organizovať rozne študentské akcie, spoznať nových ludi, ktorý sa tiež zaujímajú o diani na škole. Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Novými návrhmi, pomoct s organizovaním roznych školských akcii. A ako som už spomínala, kedže som len prváčka a většina akademického senátu sa skladá zo starších študentov a profesorov, mohla by som riešiť problémy, sťažnosti prípadne dotazy od najmladších. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Kreativnost, komunikativnost, zodpovednosť, nápaditosť |
||
Šnajdar Roman, Bc.1. roč. / MSP Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem? Mít možnost vyjádřit se, případně ovlivnit témata, která se nás bezprostředně dotýkají. Tlumočit názory a nápady studentů akademickým pracovníkům. Jedinečná příležitost blíže se seznámit s chodem VŠCHT. Bít se za FCHT! Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? Přispět můžu tím, že se budu snažit rozšířit řady studentů, kteří se zajímají o mimoškolní aktivity vedoucí k propagaci a šíření dobrého jména školy. Na chodu společnosti se můžu podílet svým volným časem a přinesením nových nápadů. O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce? Iniciativnost, zapálení pro administrativní činnosti, schopnost kompromisu a jako poslední selský rozum. |